Dan före...

Åt en rostad macka o fick ont i mellangärdet...ja det borde jag ju ha förstått innan att jag skulle få...nallar av Amandas magmedicin så blir det nog bra snart...

Amanda o jag var efter middagen o handlade lite inför trippen i morgon...behövde schampo, balsam, duschcreme etc etc o även lite godis o klösbräda till kissarna som ska få åka med på semester...tänkte glömma kvar dem hos T så han får lite sällis o jag blir kvitt vårt allergiproblem här i veckorna :P mohahahaha

Nej nu tänker jag faktiskt gå o sova så det blir fortare onsdag....det blir min sista arbetsdag ihop med Frida ....funderar på att skita i sminket i morgon....bra idé va!?!?! Vilka kontraster....först ett tungt avsked o senare ett underbart återseende...dock inte med samma person....men med två personer jag håller väldigt mycket av <3

Äsch nu blir jag sentimental känner jag...dax att borsta gaddar o hoppa i säng....SOV GOTT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0