Bloggtorka eller så..

Bloggtorka eller så har jag bara någonting annat roligare för mig helt enkelt....

En underbar helg börjar lida mot sitt slut...tre arbetsdagar kvar sen semester o vi far uppåt Edsbyn... :)

Gick ner på stan igår vid 22-tiden..nykter o med barn i släp...kände mig som typ Agda 87 år bland alla fulla tonåringar...haha..Amanda med kompisar var ute och enda villkoret att hon skulle få va ute så sent på stan var att jag var med..så..så fick det bli...vi var hemma till strax innan halv tolv o då stupade jag i säng...fick sovmorgon...vaknade vid 8.30 tiden o alla sov fortfarande...sköna söndag!

Grattis alla fina o bra mammor på Er dag idag..ni andra kan fara åt pipsvängen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0