Tjingeling

Underbara morgon...vaknade tiiidigt som vanligt...06.40 stod väl klockan på...har vaknat inatt av flera festmänniskor...så har inte sovit helt ostört kan jag väl påstå....sitter nu med en latte o chokladboll..mums...åt ju frulle tiiidigt i morse så nu får man faktiskt fika lite :P

Har satt på Lady Gaga o ska ta o bädda rent i alla sängar...nu spelas Born this way..och då börjar jag alltid sjunga på Madonnas Express yourself när jag hör den...dem är ju sååå jäkla lika...eller hur!? Men bra är dem båda två!

Såg förresten Körslaget igår...gjorde ni?? Jag är ju ett fan av Lisa Miskovsky jag, men fan jag blev besviken igår...var en tröööklåt...men det gick bra för henne igår iaf...tur det, hoppas dock hon blir bättre till nästa helg..

Nej, nu ska jag sätta fart här o se om jag kommer ut nåt senare...har faktiskt en halvkrasslig pöjk här sen igår så får se va det blir..orkar inte med sjuklingar mer nu...dessutom har ju jag klarat mig riktigt bra i vinter så vill inte åka på nåt...*jag vet att man inte ska säga så..peppar peppar*

Ha en riktigt skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för kramen. Tur att fler hatar söndagar :) Och visst är låten en total efterapning av Express yourself, det hörde man direkt första gången man hörde den. Copycat

2011-03-20 @ 11:01:31
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: hanne

tkr du jag ska fortsätta blogga lr inte? kommentera mitt inlägg "MM JAG VET" och skriv vad du tycker :)

kram kram ♥

2011-03-20 @ 12:23:57
URL: http://hannewestman.blogg.se/
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Kika in hos mig ;)

2011-03-21 @ 07:26:20
URL: http://clarathoresens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0