Snabb resumé

Tappade bloggsuget i helgen....men nu är jag här igen...lite snabbt...mitt i "Stockholm-Båstad"..rätt besviken över den serien så här långt faktiskt...dessutom är jag trött o vill gå o sova...är glad över att vi dragit fram klockan en timme..det betyder att jag kan lägga mig tidigt UTAN att det liksom märks...hahaha

Var på middag i Näs i fredags kväll...fick tacos hos Anna...var sååå himla roligt att träffas igen..vi har träffats två gånger som hastigast på 5 år..så det var skoj att till slut få sätta oss ner o bara prata o skratta som in the old days.. :P

På lördagsmorgonen gick jag upp strax efter kl 6...HELT SJUKT ASSÅ ;P strax efter kl 8 satt vi i bilen på väg till Åkersberga...Stockholm brukar jag säga när vi åker ner dit, men nää Åkersberga är INTE Stockholm...vischan som här :P haha

Vi shoppade, åt o drack gott o hade trevligt....var hemma vid 16 tiden idag....gjorde varma mackor o strandade i soffan....ska lägga mig i sängen o slå på nån film på datorn strax...i morgon vankas det jobb igen..

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0