Nu får det va nog!

Har köpt pulverpåsar idag..så på måndag (alltid måndag haha) börjar en period av strikt diet och hård beslutsamhet...inget fusk med socker eller kolhydrater så kanske jag får en rivstart så jag kommer ner under den där jäkla "strecket" som jag inte vill veta av att jag passerat....det torde inte vara så svårt när jag väl sätter fart..men det är den där motivationen som hela tiden trilskas..men på måndag så!

Även motionen ska jag ta tag i igen..den kom liksom av sig när barnen blev sjuka o det blev så vansinnigt kallt ute...men nu ska det ju bli underbart väder några dagar...idag lyste solen och det var VÅR ute :D på lördag ska det snöa igen o komma upp till 5 cm nysnö sa mamma nyss...vem har sagt att lycka är långvarig??

Jag knallade hem vid 13-tiden idag och tog spo(r)tlov...riktigt skönt med ledighet, ända till måndag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0