Morgonens bekymmer

Någonting jag retar mig på så här på morgonkvisten är alla ljudningar man gör i sina tankar som man INTE kan få ner på papper (dator)....typ som wiiii...ååhhhhh...uhhhhh o dyl kan man ju skriva ner o folk läser/uttalar dem som de låter i mina tankar..men sen finns det andra ljud som man kan skriva ner men som inte skulle läsas/uttalas rätt av andra..o då blir det ju inte korrekt...sen finns det ljud som absolut inte ens går att beskriva med ord för det finns ingen stavning på dom....och detta irriterar jag mig på...har sååå många ljudningar o uttryck i min hjärna som skulle beskriva en hel del hur jag tänker o tycker...men som jag inte kan dela med mig av...

Ilandsproblem? Ja kanske men tillräckligt stora för lilla mig... :P


Kommentarer
Postat av: Tess

Hahhahahaha jag vet precis! Ibland när jag skriver på facebook så inbillar jag mig att folk vet hur just jag låter när jag säger dom, men det kanske bara låter förbannat konstigt i deras öron :)

2011-03-24 @ 16:41:06
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0