Kock sökes!

Hua, kom hem från jobbet vid halv sju o skulle då ställa mig o laga mat...stackars de som gör det varje dag...gjorde lax, potatis o romsås...tog ju hela kvällen innan man fick nån mat...men gott som fan var det! Önskade bara att man hade haft en karl som hade maten fixad när man väl kom hem...eller ett barn som ville överraska sin mamma kanske :P

Dagen i övrigt har väl varit bra...den har varit ungefär som vanligt...förutom att jag blev irriterad en sväng på förmiddagen..jätteirriterad dessutom....

August har just hoppat i säng o jag ska göra detsamma...förresten, han har äntligen fattat galoppen att sova i sin egen säng...har gjort det varenda natt sen i fredags då läkaren sa att han ska ha ett "kattfritt" rum, så på dagarna håller han dörren stängd o på kvällen går han o lägger sig i sin säng..(katterna dras inte till hans rum som tur är utan dem är mest där jag o Amanda är) ordning o reda alltså... :D

I morgon ska jag försöka gå lite tidigare från jobbet...idag känns den tanken lite avlägsen men får se om det går på nåt vis...jag är iaf ledig torsdag o fredag...skönt som fy attan!!!

Nu säng!

Kram o gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0