Kallt så in i London

Fy jädrans va kallt det var i morse igen...runt 14 minus stod termometern på...vår termometer står i fönstret som är en halvmeter ifrån min säng, så jag behöver liksom bara sätta mig upp för att se va den står på...tror ni att många mornar vill jag bara luta mig bakåt o ramla ner i sängen under täcket igen va!!?!?!? Svar: Ohhh yes!!

Sitter här o väntar på att barnen ska komma hem så vi kan äta lite middag...jag ringde August för ca en 30 minuter sen o vad honom komma hem..vi kom överens om att han skulle börja gå hemåt om FEM minuter...lååånga minutrar i hans värld.. :/

Nej jag lär fasen börja äta lite nu innan jag ramlar ihop av det låga blodsockret...

Tjillevippen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0