JAG BEHÖVER VÄRME!!!!

Måste va Djävulens påfund det här med att ställa om klockan...man är ju för fasen helt död på mornarna/kvällarna (beroende på vilket håll man ställer om klockan)..är ju vetenskapligt bevisat att våra kroppar inte mår bra av dessa omställningar..idag mår min kropp inte bra iaf....men är glad att det är sommartid vi ställt om klockan till iaf....vår o ljusare tider gillar vi!! Vill ha värme...tycker in om denna kyla...o jobbet ska vi inte prata om..där inne är rena istiden...brrrr..igår var mamma, jag o Amanda ute o gick o jag frös så jag skakade fast jag var rätt skapligt klädd..."Du har då alltid varit frussen av dig!!" som mor min sa...ja, ta mig sjutton så länge jag kan minnas så har jag frysit vid all temperatur som understiger 25 grader ;P va fan är fel???? :S

Skulle inte sitta fel med någon som värmde mig lite..... ;P

Nu bär det strax av mot jobb!! Hejsvejspåer!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0