Halv åtta i morse..

Halv åtta i morse låg jag hos tandläkaren...ja hos och INTE med..bäst att förtydliga det ifall någon läser snabbt eller slarvigt :P Lagade min trasiga tand..ja en av dem iaf...skönt att den blev fixad..men sitter här nu o tycker den känns sååå himla hög...varje gång jag biter ihop så känns det som att det ligger någon emellan tänderna liksom...måste ringa tillbaka till tandis så dem kan slipa till den innan jag råkar bita sönder den...

Kvällen spenderas i soffan..barnen ligger i sina rum o kollar tv/dator o jag har BB på...fy va jag tycker det är pinsamt där inne...vuxna människor som beter sig som 18-19-åringar....iiihhh *jag rodnar över sånt*..men ändå vill jag titta :P fast händer inte så ofta..en gång i veckan typ...haha så fick jag förklara mig lite där :P

Ska kolla klart här nu o sen lägga mig i sängen o läsa....och det slutar väl typ så här ZzzzzZzzzzz

Hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0