En ensamståendes bekännelser...

Ikväll är en sån där kväll då man bara skulle vilja stänga in sig i en garderob o gråta o skrika allt va man bara kan...känner mig totalt tom...tröttheten har svämmat över mig..orken är som bortblåst..kvällen fick man tillbringa på akuten med en son som skadat ögat på skolan då en kompis råkade peta honom i ögat...satt där i två timmar och kom hem vid halv nio-tiden...trött o superhungrig...hade nästan kunnat gjort vad som helst för att haft en trevlig karl vid spisen som dukade fram massa god mat till mig o sen gett mig den där BAUTAkramen som jag så mycket behöver....är fortfarande jättehungrig för någon mat orkade jag inte göra till mig...August fick rester från gårdagen...mensont från helvetet är på besök oxå...humöret är i botten...biter mig i läppen varannan minut för att inte barnen ska få ut för mitt humör...skulle bara ge ännu mer dåligt samvete, räcker med det man ständigt går o bär på...

Och ändå så svarar man "Tack det är bara bra här!" o ler så där käckt när man får frågan hur man mår o har det...


August i läkarstolen






och där kom även jag in i bilden... :P haha


Kommentarer
Postat av: Frida

Kraaam på dig <3

2011-03-12 @ 07:04:31
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0