Yrvaken.no

La mig i sängen för en timme sen cirka o vaknade nyss...sitter här alldeles yrvaken nu....Thomas kom hem tidigare än beräknat från jobbet o vi var iväg en sväng till affären o handlade gott innan jag slocknade....

Regnet hänger i luften o ramlar ner om vartannat....mörkt o trist ute...vill ju sitta ute på altan o få lite färg..den lilla färg jag fick i början på semestern har ju ramlat bort från min bleka feta kropp ...

Förresten...har fortfarande två katter som önskar nytt hem....kunde fått nytt hem åt ENA katten om vi ville men nej jag särar ju inte på dem...man får två i priset av en...eller ja dem är ju gratis men ändå liksom...jag kommer nog aldrig bli av med dem..är så jäkla less på dem...dem har sån hemlängtan o bara mjauar... :/

Nej fan, måste ställa mig o dansa eller nåt så jag piggnar till....en grogg o en dans vore fint...såg på fejjan att någon tog det  till frulle..hmm var det du Tess?? :P hahahaha




Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha japp det var det ju :) Men det var ju dock bara en önsketanke hehe

2011-06-19 @ 10:13:57
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0