Torsdag morgon

Hej svejs på er..idag sprudlar jag av energi känner jag...kanske det beror på dagens start...vaknade av att lilla Robin kröp ner bredvid mig i sängen, kliade mig på ryggen, klappade mig på kinden o sa "Du är så mysig!!"...sånt ger en verkligen positiv energi...det känns bra att få lite bekräftelse på att man faktiskt duger som pappas nya tjej liksom <3 idag är 5 av 6 barn hemma med mig...jo ni, det blir en stor familj det här...haha Men jag gillar´t!! Jag har storstädat skafferiet o diskat..ska förbereda lite lunch om en stund..."jag är hungrig, vad blir det för mat?" är en vanlig fras här hemma från stora som små...haha nu skrattar jag på mig..i samma stund jag skrev den meningen så hör jag "vad blir det för mat idag??"

Jag hoppas det är uppehåll hela dagen idag för jag vill ut o klippa gräs...sånt tycker jag är skitkul...knäpp hon är tänker säkert flera av er nu haha men jag har alltid gillat att klippa gräs...bra träning för armarna oxå :P om man nu inte har åkklippare förstås..men det är fusk ju!! Det har regnat hela veckan här så jag har inte varit ute så mycket så idag hoppas jag få komma ut o röra på mig lite...

Men nu måste jag gå o borsta gaddar o sånt som jag inte hunnit med ännu....

Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, kom och klipp vår gräsmatta!! Här skiner solen, men jag får fasen inte igång klipparen! Gräsmattan börjar likna en äng:P haha

2011-06-16 @ 10:37:16
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Tess

Hihi vad gulligt av den lilla gossen :)

2011-06-16 @ 16:12:28
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0