Torsdag hela långa dagen

Kebablunch på stan, jordgubbsshopping, soffslapp o nu har vi packat fikaväskan o ska strax åka på lite speedway..premiär för i år...skandal!! haha men bättre sent än aldrig va!! :P

Kan inte riktigt fatta att det är skolavslutning i morgon....sen är det sommarlov..det betyder att vi blir bara hemma i Avesta ett par dagar till sen kommer vi resa bort och blir borta lääääääääääääänge förmodligen...känns lite skumt..haha men ja, ni vet ju hur mina somrar har varit de senaste åren och denna sommar får jag liksom bara njuta!!!! <3 <3 behöver jag ens säga att jobb o vardag känns aaaaaaaaavlägset i mina tankar??? :P

Nej nu står dem bakom min rygg här o försöker tjuvläsa o tjatar att vi ska åka så lär väl ta o ila på här nu..

Löööveeeeeee!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0