Sommarlov!!!

Shiiit vilken dålig uppdatering det är på bloggen...ska försöka bättra mig lite...kanske.. :P

Skolavslutning igår....var blandade känslor...August var glad i hågen o längtade efter sommarlov...Amanda var oxå glad i hågen..i början...hon var fanbärare till August klass o sin egen o stod där framme o flinade för fullt...men när det väl var över och hon fick blommor av en vän så brast det totalt...tårarna forsade på hennes kinder...och jag säger bara, TUR jag hade solglasögon på mig för där bakom var inte ett öga torrt...Gumsan då..det är inte lätt att bli tonåring o byta skola o klasskompisar..hur tuff man än försöker vara...











mmmmmums!! :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0