Slut på midsommar

Jahopp så var det söndagskväll igen då...inte för att det gör mig nånting..har ju fortfarande semester :P Går in i sista veckan nu...ÅNGEST på HÖG nivå!!!

Åkte hem från Västergötland idag...50 mil....duktiga jag körde hela vägen för karlsloken var TRÖTT...ja så går det när man ölar o snapsar en massa på midsommar...vaddå jag?? nä jag drack inte en droppe på hela helgen ;) moahaha

Väl hemma till kvällen så hämtade vi pizza o så kom 3 av Thomas 4 barn o vi åt o kollade på speedway-GP..mys! :)

Förresten så verkar det som att Amanda o August har dragit på sig svinkoppor...såriga hakor o ser lite eländiga ut..äckligt!! Ska till apoteket i morgon o inhandla grejjer så det förhoppningsvis går över...o så håller vi tummar o tår att ingen annan blir smittad här... :/

Nu vankas det Machahan :S

God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0