Mobilblogg.funkarintenu


Va fan är fel på mobilbloggningen egentligen??? Har försökt i flera dagar att mobilblogga med händer ju inget...frustrerande!!

Aja...Solen har iaf stekt bacon hela dagen idag o vi packade fika o barn o tog oss till sandstrand...o då snackar vi SANDSTRAND...Lillsjön kan slänga sig i sjön :P moahahaha

Men det var sjuhelsikes med konstiga djur som jagade mig vid badet...den ena större än den andre....ingen aning om vad det var...färgglada o stora så tror inte att det var bromsar..

Vi har grillat körv o haft en massa göttigt till....fast jag skulle kunna hålla mig mätt av kärlek o värme :P

Ska hoppa i dusch nu o sen bara mysa ner mig nånstans på ett bra ställe.. <3

Puss o go natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0