Lördag o helg

Vaknade strax innan kl 6 i morse...då åkte hjärtat till jobbet...själv kunde jag aldrig somna om sen igen....har alla 6 barn hemma här...o jag blev satt på storprov idag genom att få ta hand om Sebastian 11 månader medans far hans jobbar...o så ska jag försöka hitta till ett kalas som Robin ska på..hahahaha ja va fan...går väl galant det här va!!? :P

Ska göra mig en liten latte nu o ta nån chokladbit till tror jag...ja, jag har ju varit vaken läääänge nu så då får man det :P

Morgonens goaste kommentar fick helt klart jag idag.. "Jag tycker du ser fin ut i ditt ansikte..ja du är nog finast i hela världen"... Robin 6 år <3


Kommentarer
Postat av: Susanne

Men gud vilken charmkille den där Robin verkar vara = )

2011-06-18 @ 09:45:23
Postat av: Anonym

Hahahaha sådan far sådan son vi verkar ha samma smak!!!! ;-)

2011-06-18 @ 09:55:25
Postat av: Tess

Vad gulligt. Barn och fyllon är ärliga vet du väl :)

2011-06-18 @ 10:46:22
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Tess

Men vad fan jag har ju skrivit en kommentar! Valde du bort den :( gråter Jag skrev att det var gulligt och att barn och fyllon säger sanningen :)

2011-06-18 @ 14:15:34
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Marie

Sv; Hahahahaha Theeereeese, jag hade inte hunnit godkänna den bara!!! Nja, barn vete fan om man alltid hör sanningen ifrån...fyllon o idioter brukar jag säga :P hahahaha



Ja Susanne, Robin är en riktig liten goding han! :)



Thomas; Sluta läs!!!! hahahahahaha



2011-06-18 @ 14:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0