Var god stäng, hjärna överhettad

Återigen så har arbetsdagen resulterat i att hjärnarn överhettats..haha..shit pommfrit..men kul har vi haft.. :P Barnen mötte upp mig på stan efteråt o jag köpte Toni & Guy silvershampo och massa mat.....hoppas nu att detta silvershampo är bra...har aldrig provat den tidigare...
Fan va tungt det var att släpa hem allt...någon bil hade jag ju inte med mig..kändes i axlarna när jag kom hem..jag som redan hade ont i ena axeln.. :( aaahhh har jag berättat att jag gjorde mig illa igår?? *klantarsel* haha På väg till jobbet så halkar jag i den lååååång trappan ner till Koppardalen o fastnar i med stövelklacken i trappstegskanten så jag faller handlöst framåt...som tur var så fick jag raklång tag på ledstången...tur var väl det annars hade jag förmodligen dragit med Fina Frida i fallet...o det hade ju varit jävla lyckat med tanke på hennes välsignade tillstånd.. :/ hur som helst så klarade jag mig från att ramla helt men sträckte till vrist/foten,axeln o låret...därför jag hade ont i benet i morse kom jag på..det var iiintee pga springturen igår kväll..i morgon efter frisörbesöket ska jag ta mig ut igen..men för kallt för att springa tror jag..det får blir en powerwalk...eller nåt...vi får se i morgon.

Nu ska jag tömma kattlådan...mmmm yammi...haha


Kommentarer
Postat av: MENIVER - A walk to remember

Härlig blogg :D

Kram

2011-01-25 @ 19:29:20
URL: http://meniver.blogg.se/
Postat av: Frida

vilken syn det varit om vi både klantisar druttat på ändan,haha

2011-01-26 @ 19:32:06
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0