Orkar man ens gnälla...??

Jag skulle behöva massage...både lite här o där... ;) men mest där....där i nacken...o ner mot skulderbladen...har gräsligt ont...det värker mest hela tiden...känns som både armar och huvud är jättetunga...skulle vilja kunna lyfta bort dem för en stund o låta axlar o nacke vila en stund....

Magen..den gör ont den oxå...önskar att min vetekudde kunde massera magen lite ömt medans den låg där o värmde....men nä då..istället känns den som en 75 kilo tung blyklump...tror jag måste spy snart...

Någon middagsmat har jag inte lyckats åstadkomma ännu...blev sen lunch här så det blir även sen kvällsmat....sen blir det säng...i morgon vankas det jobb igen...back to business!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0