Kvällsmummel

haha ser nu att det lät på förra inlägget som att tre små tavlor var den hela förändringen o viiiips så skulle August trivas bra i sitt rum...men nää så var det ju inte...vi fixade mer än så...även om det int framgick när jag skrev...hahaha

Jahopp...nu sitter man här nyäten i nyduschad o väntar på Solsidan-premiären...så som jag har LÄNGTAT!!! satt förra söndagen förväntansfull i soffan o snacka om besviken när det visade sig vara IDAG som det började...haha

Tog en promenad innan middagen...men shit va isigt det var...var fan livsfarligt...men var skönt att komma ut i luften även om jag sträckte mig här o där när jag halkade omkring som Bambi på hal is...

Nu ska jag dra fram chipspåsen...för i morgon är det ny vecka så söndagskvällar töms hemmet på allt onyttigt ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0