Det sista jag tänker på ikväll är hur hungrig jag är....

Äntligen så fick jag mitt hår klippt...var skönt att bli av med de fula topparna...i övrigt så var håret i bra kvalité tyckte frisören :) Vi hann även med fika efteråt..tjohooo :P Var såååå kul att träffa Anna o Matilda...var väl ca 5 år sen sist vi träffades över en fika...hm fan va tiden går... :/ Det fanns en hel del att skvallra om :P hehe

Gjorde även ett läkarbesök på förmiddagen...var skönt att få det avklarat...fick samma hormontabletter som jag ätit för..men läkaren ville inte ge mig dem..hon tycker att det finns ett annat alternativ..men det tycker inte jag...o jag är van att få min vilja igenom :P så nu ska jag bli bra iaf från helvetessmärtan...läkaren var dock snabb att påminna mig om de biverkningar jag fick sist o jag inte gillade dem...får se om jag åker på dem även denna gång...värt att prova iaf tycker jag...

Tiden har runnit iväg här ikväll..kom hem halv sju..middag har jag inte hunnit äta..o kommer inte göra det heller...är fan ashungrig..det har ringt i ett hela hela kvällen...tänderna är borstade o jag tänker gå o sova...i morgon är det torsdag..då SKA jag ut på powerwalk i alla fall!!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Bloggpolisen

Hej. Det har ar fran bloggpolisen. Nio inlagg pa raken utan en ynka liten bild kan leda till en bloggboter, en sk B-bot.



Konstapel Madeleine fran Internationella Bloggpolisen, B-bot enheten.

2011-01-26 @ 23:44:15
Postat av: Marie

Sv; haha jaaa jag veet, det har varit lite fattigt med bilder den sista tiden...bra du påminner mig...ska se vad jag lyckas hitta nästa gång...eller nästa...eller...haha

Kram

2011-01-27 @ 06:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0