What a day

Idag har August varit med mig lite på jobbet...en timme på morgon o ett par timmar på eftermiddag..däremellan spelade han innebandy...jag sprang iväg o kollade på honom på min lunch...o då gjorde han sin mamma glad genom att göra ett mål...men gladast blev han nog själv :D haha När han kom till mitt jobb på eftermiddagen så var vi några som fick en smärre chock..ungen kom i SHORTS!!! Kollegan Agneta var snabb o skälla på honom..heja Agneta!! hahaha Någon hade klivit på hans väska så yoghurten hade spruckit så byxorna var helt kladdiga...men det fixade jag snabbt med lite vatten o papper :)

Efter jobbet bar det iväg för att laga den trasiga tanden..ja den som höll i ca 9 timmar i torsdags ni vet :/ vi får väl se hur länge den håller denna gång...ska tillbaka den 23:e igen...

Nu ska jag skura ur August väska o slänga in en maskin tvätt...

Hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0