Uttorkad...

Femte dagen med feber för kraken...hög feber var det dessutom igår kväll....han sover oroligt på nätterna o då sover även jag oroligt...att några grannar har behagat att "spika upp tavlor på väggen" o sprungit upp o ner i trappan kl halv två inatt o väckt oss alla tre har ju inte gjort saken bättre...jag är trött idag!!! 

August skulle egentligen göra pricktest idag för att se om han är allergisk mot våra katter men den tiden fick jag ringa och avboka...synd för sånt vill man ju veta fort...eller så vill man kanske inte det förresten....det beror ju på vad svaret blir....

August var rastlös igår kväll "Meen ååh...jag är uttorkad efter att ha varit hemma så många dagar från skolan!!"

hahah "uttorkad"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0