Tidig morgon

Fick ett sjuhelsikes uppvaknande denna morgon...jag har fasen en mobil som jag inte hittar vart man ändrar ljudnívån på alarmet....alla fem här hemma flög upp ur sängarna...jag måste hitta inställningen till måndag, kan ju inte använda alarmet annars....huaa....

Jag hoppas det blir en bra fredag idag...det var väl en hyfsat bra torsdag igår men kvällen var ett psykbryt utan dess like....fy va trötthet o allmän slitenhet kan göra en gräslig....det behövdes inte många droppar för att min bägare sprutade över...tur det inte händer så ofta...o inatt vaknade jag o mådde jättekonstigt..kände mig alldeles febrig....men somnade som tur var om o nu känns det som vanligt igen...

Ska duka fram lite frulle nu...ha en härlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0