Ska man skratta eller gråta???

Kvart över sju i morse gick jag ut till bilen...det var så satans kallt så däcken på bilen var nästintill fyrkantiga..men min trogna vän startade iaf :D Så halv åtta satt jag i tandläkarstolen som planerat..

Ni som följt min blogg ett tag har säkert läst det jag skrivit om att jag håller på att fixa två tänder som bråkar med mig...en har gått sönder och där behövs en krona..den andra tanden rotfyllde jag 2009 o sen fick jag såå gräsligt ont en tid efteråt och den håller dem på att kämpa med för fullt...utan att komma någonstans...sen en vecka tillbaka så fick jag jättetandvärk på ett tredje ställe...och det var den som jag lagade idag...en gammal lagning som spruckit...det fortsattes även rensas i den rotfyllda tanden...och den tanden diskuterades idag..ev kommer den inte gå att rädda och man måste dra ut den och fixa en brygga....summan av kardemumman blir...*trumvirvel*....Krona 4 papp + brygga 7 papp Katjing!!!!!!!!!!!!!!!!! plus alla de kostnader som jag ej blivit debiterad för ännu.... :/

Nä orkar inte tänka på den saken just nu...men svårt att låta bli eftersom just ikväll så gick lagningen sönder på den tanden som fixades i morse....ja det är nog bara gråta man kan göra... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0