Ödets ironi..

...tänker man emellanåt....en av dessa gånger är typ nu...jag har genom åren tagit hand om tre katter, en nymfparakit o en kanin som sökt nya hem pga olika anledningar...när jag nu behöver hjälp till mina älsklingar så lyser hjälpen med sin frånvaro....så jag slänger ut ännu en vädjan...

Två underbara honkatter på snart 6 år behöver nytt hem!!
Dem är från samma kull men så totalt olika...den ena, Ida, är liten, nätt o rätt skygg men superkelig när hon lärt känna en, har riktig fotfetish o gillar att värma ens fötter :D.. den andra, Lina, är lurvig och otroligt sällskapssjuk, hon står innanför dörren varje dag vi kommer hem från jobb/skola o välkomnar oss, kryper gärna tätt intill en när man ska sova, en riktig flumkatt som faller omkull i knäet på en när man kelar med henne. <3

Om någon undrar pris eller så, så är jag bara sååå fruktansvärt tacksam för att få hjälp och att dem kommer till någon som kan fortsätta ge dem massa kärlek..man kan inte ta bara en av katterna utan dem hör ihop...dem sover på varandra, tvättar varandra, leker med varandra, biter varandra...dem är supermysiga ihop!!

Vet du någon som kan tänkas ta hand om dessa två fina katter och ge dem ett nytt kärleksfullt hem så maila mig på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0