Nighty Night

Var en trött kväll ikväll....stressade hem från jobbet för att skotta fram bilen som stått på samma plats hela veckan (den var skapligt insnöad...) o så fick jag 20 minuter på mig att grädda pannkakor o utfodra Amanda o hennes kompis...sen bar det iväg med dem till disco...jag o August hade mys framför tv´n med chips o dip..men han slocknade snart ifrån mig...o sen har jag mest sovit i soffan...fyyy tusan för att sitta upp o vänta på barn som ska komma hem....jag är alldeles för kvällstrött för sånt....o senare o senare lär det väl bli med tiden antar jag....jag är glad att jag slipper åka iväg o hämta ikväll iaf....det är bra att man kan hjälpas åt...och jag tar gärna den tidiga körningen...

Så fort Amanda kommer hem ska jag slääänga mig i säng...i morgon är en ny dag, en ledig dag, och då vill man va pigg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0