Någonstans har man i alla fall kommit om man vet vad man behöver..

Förra söndagen rensade jag o barnen en hel del här hemma...vi hann dock inte klart så idag är det fortsättning...en bokhylla i August rum ska tömmas o får åka På tippen...Amandas rum har en hög kvar på golvet som ska ner i källaren...o lite sånt där..skönt med reeensniiing!! :D Men...jag har så himla svårt att finna "ro" här hemma..vi får liksom inte plats...behöver verkligen ett rum till...jag blir tokig att bo så här...vet inte riktig hur jag ska göra för att få till det så att jag trivs utan att behöva flytta till en större lägenhet...ibland känner jag att det inte finns någon annan lösning..men orka..

Amanda o jag har inte sovit mycket inatt...hon har haft hög feber, hostat, rosslat o haft ont överallt...pluttan...hon är inte så stor när hon är sjuk..i veckan ska vi på infomöte i Domarhagen inför högstadiet..helt sjukt att hon börjar sjuan till hösten...min LILLA Amanda...som inte är så liten längre tydligen...haha August har däremot sovit hela natten o dragit stockar...hade ont i halsen när han vaknade men inte så konstigt sa jag..så som han snarkade :/

Nej nu har jag vilat färdigt...mot August rum o fortsätta tömma bokhylla...

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0