Melodifestivalskväll

Så har det blitt söndag då...vaknade vid halv sju..o kunde inte somna om... :/ gaaaaaaaaaaaah så har legat o vridit på mig tills jag ledsnade vid åtta-tiden o klev upp o satte mig framför datorn istället... :P

Såg melodifestivalen igår...(är lite tabu att säga att man tittar på "skiten" har jag märkt..), Amanda vägrade dock att titta men jag o August dukade upp med lite gott o tog plats i soffan..och för en gångs skull så gillade jag ett par låtar...*ritar kors i taket*...dessutom så var det just dessa låtar som gick vidare till final så vi var nöjda här i soffan...August gick upp på vardagsrumsgolvet o började dansa o sjunga med Danny haha det var BÄSTA låten tyckte han o ringde t.o.m o röstade på honom...själv så tycker jag att Swingflys låt var riktigt riktigt bra!

Idag är jag superhungrig så måste nog inta lite frulle innan jag klär på mig o tar den dagliga rundan ute i kylan...

Ha en bra söndag!!


Kommentarer
Postat av: junitjej

Jag kollade aldrig på Melodifestivalen igår. Den är inte lika rolig att titta på längre. Det är svårt att kunna se alla deltävlingar och sedan är inte musiken lika bra som förr.

2011-02-06 @ 09:27:04
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0