Ibland är du insekten och ibland är du vindrutan

Idag känner jag mig som insekten...helt kraschad blev jag på eftermiddagen..magen gjorde galet ont..då är det tur man har söta vänner som Frida som visste va jag behövde...mmm den var god!!





Jobbade över ett par timmar o August kom o gjorde mig sällskap....sen tog vi en promenad hem...det var KALLT!! Svinkallt!! Trodde jag skull hinna frysa ihjäl innan vi hann hem..fy sjutton....när vi kom hem så gjorde vi varm o´boy..mmmm det är gottigt när man är frussen :D

Nu blir det snart bingen...hoppas verkligen inte min mage är sämre i morgon...dag 2 brukar va den absolut värsta....o jag vill inte.... :(

Kommentarer
Postat av: prinsessanadia

Chokladbollar och dammsugare är fan det bästa. Jag brukar köpa ett 6pack, och synda. Varför nöja sig med en när man kan äta 3? :P

2011-02-09 @ 21:59:08
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0