Allt mellan himmel o jord

Vaknade inatt o funderade på vilken dag det kunde vara...kom fram till att det var onsdag....somnade om o vaknade till med ett ryck o tanken "nej det är ju bara tisdag!".....snacka om trött, snurrig o en aning upp i varv som ligger o tänker på sånt om nätterna... :/

Ja, jag kom då fram till att det är tisdag idag...blir mycket jobb idag igen...kallt är det ute (-15 minus) o vill bara krypa ner under täcket igen....

I helgen åker Amanda på semester till Sthlm för att sportlova lite...August o jag kommer ha en vecka för oss själva...får se vi två kommer hitta på för nåt...

Jag har provat 5 överdelar här på morgonen men inget som känns bra...avskyr när jag är på det humöret då jag inte tycker nåt är okej....men ska väl hitta nåt till slut...blir kallt att gå ut naken idag... :P Ska väl fortsätta gå igenom garderoben nu så jag hinner va på jobbet inom en timme...

Pyss o hej!!

Glitter Graphics 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det där eviga problemet med vad man ska ha på sig "i morgon på jobbet" har jag ju inte några problem med längre...på gott och ont vill jag poängtera = ), kram Syster Yster

2011-02-22 @ 18:13:00
Postat av: Marie

Sv; Nä du din truckflata, du har ju din verkstadsuniform numera :P moahahaha

2011-02-22 @ 19:24:49
URL: http://Sv;
Postat av: Susanne

Ha ha ha ha, jaaaa precis!

2011-02-23 @ 07:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0