Pjhuuuu

Usch vilken oskön natt det varit inatt..en unge som hostat o grinat hela natten så mellan klockan 00:30- 03:30 var jag vaken...sov lite till o från efter det o vaknade med taggtråd i käften vid åttatiden...upp o iväg o storhandlade...så nu är kyl o frys välfyllt o nyårsmat o dryck klart...då kändes det lite bättre :P

Har fixat färg så jag kan fixa den fula utväxten o ny kräm till mitt ansikte så jag förhoppningsvis slipper mer eksem...dessutom har jag varit till hälsokosten o köpt tabletter som är bra mot tennisarm o inflammation i lederna så nu gör vi nytt försök att bli bra i armen...

I övrigt så känns julen som ett minne blott...snön lyser med sin frånvaro, funderar nästan på att ut o klippa det höga gräset...o ta ner julsakerna...men väntar väl nån dag..med julsakerna alltså :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0