Ny vecka

Fy farao vilken bra helg jag haft....mys stod överst på schemat och det blev det myyycket av :D Men nu är det måndag igen...igår gick vi ifrån att vara 4 stycken till 6 och idag går vi från att vara 6 stycken till 8 igen...storveckan alltså :P Ikväll ska vi till dagis på luciafirande...mysigt sånt...dock lite stressigt just denna dag, men men, det går ju ändå...bara man ser till att planera...och det är just va jag gjort idag, så nu står middagspotatisen på spisen o kokar... Har börjat slå in lite julklappar idag oxå....har sååååå måååååååååååånga att slå in så jag kommer förmodligen kräkas på jul o paket innan det är över :P haha Nej måste ta mig till köket nu o hålla koll på när Kevins taxi kommer....hej svejs från julestugan!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0