Nej men va nuuu då???

Har tappat motivationen att fixa o dona...har så förbannat jävla gräsligt ont i ena armen...haft i ett par veckor nu...de senaste dagarna så gör det så ont så jag snart börjar gråta...kan inte lyfta nåt för då tappar jag själva styrkan i den..har pratat med hälsocentralen (ja det heter så här..) och fick inte tid förrän på måndag...tennisarmbåge kan det troligtvis vara..förmodligen sviter efter allt flyttkånkande..ska vila den o bör inte ens hälla upp mjölk står det på vårdguiden när jag läste..öhh vila här hemma?? nä ge mig ett arbete istället så kan jag vila ;P skoj å sido men som ni förstår så är arbetslös det sista jag är o jag behöver mina två armar...buuuhuuuuu Nej men hääärree guuud vilket negativt o tråkigt inlägg det här blev då..i övrigt så är jag hur glad o lycklig som helst..haha men det har ni väl fattat vid det här laget :D Ska äta upp mina köttbullar, gräddsås o broccoli nu o sen hänga lite tvätt... Tjingeling!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0