Helgen som gick...

Sicken urbotatråkig blogg jag har....har inte så mycket tid över på helgerna att blogga på...tiden går åt till att pussas med hjärtat :)

Kör en snabbresumé....i fredags kväll tog hjärtat o jag med oss mina barn till Burning Duck o åt en massa göttigt...gott som fan!!!

På lördagen såg det desto mörkare ut...hade planerat att åka till Säterdalen en sväng  men det spöregnade som fäään...men mitt på dagen så sprack det upp så vi tog engångsgrill, korvar o lite fika med oss o begav oss till Säterdalen trots allt...och vilket väder vi fick!! Solen strålade på oss resten av dagen sen....o på hemvägen stannade vi till i Hedemora och åt jordens största mjukglassar....var nog ingen som orkade äta upp sin glass tror jag....hahaha

Idag har det regnat hela dagen lång...tråkigt som fan.....

Snart blir det lite film o mys i soffan...

Pöss o hej!!!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0