Ångesten faller på

Alltså jag pallar inte med söndagar...har sån separationsångest dessa kvällar så man vill ju bara ställa sig o skriiiika, grina, slita sitt hår, slå ihjäl en björn eller nåt...jag verkligen avskyr söndagar...nåt jag däremot tycker om så är det att planera med mitt fina hjärta...han gör mig så förbannat lycklig den där människan... <3

Måste berätta en sak..min lägenhet är ju lite spooky säger folk som bott här tidigare...Amanda har flera gånger sagt att hon ser syner o skuggor o August har ända från början sagt "Jäkla katter o byta plats på mina saker i mitt rum!!" (Katter som byter plats på saker???) Jag har ju min sovplats i vardagsrummet o har två dörrar som vätter därifrån o en natt skulle Thomas gå ut ur rummet så får han inte upp ena dörren...han provar den andra...får inte upp den heller..."var precis som att dem var låsta" sa han efteråt...han provar igen på båda o till slut så öppnas båda hur lätt som helst....härom natten ringer Amanda mig från toa (ja hon tar med mobilen överallt hon...haha) o säger att när hon precis ska till att låsa på toa så rycks handtaget ner på toadörren...då blev hon rädd o ringde mig..

Jag har däremot aldrig märkt något konstigt här hemma..jag tror ju inte på spökerier o sånt...eller, jag VILL inte tro på sånt..sen kan jag tycka att det är lite otäckt ibland när man pratar om det o så....men ja, va fasen ska man tro??

En sak är säker o det är att varken jag eller barnen inte trivs här o har aldrig gjort under det år vi bott här, så...så småningom så lämnar vi nog detta place...får både hus o lägenhetserbjudanden titt som tätt så rätt som det är så kanske det kommer rätt erbjudande...




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också söndagsångest!! Vet inte varför...tycker bara inte om dem!!

Låter läskigt i eran lägenhet!! Hoppas du får tag på nån ny snart!! Eller en flytt längre uppåt landet;) Hoppas denna vecka går as snabbt!! Å hoppas vi kan synas på tis!!

Kram Anna

2011-08-21 @ 19:13:06
Postat av: Thomas

Jag älskar oxå att planera med dig älskling !!! Och söndags eftermiddagarna suuuuuger när vi måste lämna varandra. Men när vi är tillsammans är jag världens lyckligaste kille älskar dig!!! <3

2011-08-21 @ 19:59:07
Postat av: tess

Usch och fy!! Låter som att nån bor kvar där...

2011-08-22 @ 22:15:55
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0