Slavdrivare

Förresten....kan någon komma o dra mig ur sängen i morgon bitti tack!!!!  Igår gjorde jag ju premiär...har aldrig i helvetet velat springa synligt bland folk o ännu mindre med sällskap...igår fick hjärtat äran att lyssna på mitt flåsande (jag tänkte att han är ju ändå van att lyssna på mitt flåsande i andra sammanhang :P höhöhö skoja bara.... ) när vi tog oss ut i spåret...vi gick, sprang, gick, sprang...inte långt men lite lagom eftersom det regnade ute o var inget skönt väder faktiskt...i morse när jag vaknade så hade jag ONT i lår o mage...men skam den som ger sig...vi tog oss ut på en ny runda...denna gång över 8 kilometer....det gick tyngre att springa idag...jag vägde BLY..men han är fasen en slavdrivare...hade det inte varit för honom hade jag nog gått dessa 8 kilometer men nu sprang vi flera omgångar o spurtade på sista gången i en jäkla uppförsbacke....jag kommer ha OOOOOOONT i morgon o förmodligen inte komma ur sängen!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0