Ormarnas återkomst

Alltså..det är helt otroligt...för en tid sen så skrev jag ett inlägg om en orm...o att den skulle komma för att hämnas en vacker dag...läs här och igår blev Amanda ormbiten...det tar jag fan som ett skumt sammanträffande..va va va.... :/ och till råga på allt så är det ANDRA gången Amanda blir ormbiten i sitt liv...va fan är oddsen för det liksom???? lite fakta som läkaren gav mig.. 3 av 4 huggormsbett är varningsbett och sprutar inge gift...som om det nu skulle kännas bättre?? Tycker bara tanken att bli biten av en äcklig ful orm är HEMSK!!!

Kom nyss hem från akuten...Amandas fot hade blivit sämre så vi tyckte att det var dags för ett besök...4 jäkla timmar satt vi på akuten för att det var grymt mycket folk..ena läkaren hade tydligen fått följa med en ambulans till Falun så därför var dem rejält underbemannade...som om dem inte var det innan..mm säkert... I alla fall så fick Amanda nu kortison och allergitabletter o restriktioner att vila o ha benet högt...svårt för en madam med mycket spring i benen...

Men nu får jag äntligen lägga mig i sängen igen för att vila mig själv...är inte helt okej jag heller... :(

Hejsvejs!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Usch. Läskigt. Minns det där inlägget, skrattade åt det men ibland undrar man om man ska vara tyst om saker :/ Tack för inlägget på min blogg, är riktigt jävla jobbigt nu. kramis

2011-08-02 @ 00:56:32
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0