Kär i mitt största hjärta <3

Åhhh va jag längtar till hjärtat i Edsbyn....han är lååååååååångt bort..alldeles för långt bort...men snart får vi träffs igen..snart helg igen ju :) Då ska vi äta o dricka gott o kolla på GP speedway...helkuligt va!!!! :P

Men just nu sitter jag o pustar ut...kom in från jogging/walkingmarschen....idag gick det myyycket bättre...men konstigt nog så räknade CardioTrainer exakt samma tid som igår på samma sträcka...skumt tycker jag...

Ska städa undan lite o se om det ska packas ihop nåt inför helgen o sen blir det DUSCH!!!

Ha´de så jäklans bra!!



Kommentarer
Postat av: Veronica E

Cardion är lite full i faan tror jag.. Mina sträcker är eg. kortare än vad cardio visar. Glädjemätare?

Sedan tror jag att det har med gps-signalen att göra.

Bra kämpat!

2011-08-25 @ 20:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0