Hej vi lever!!

Hade ingen som helst ork att blogga igår..fanns dessutom inget intressant att skriva om...låg mest i sängen hela dagen o kollade på film...förutom att jag har grymt ont i luftrören emellanåt så mår jag rätt hyffsat idag...ska jobba i morgon är det tänkt...Amanda, hon mår oxå mycket bättre i sin fot nu...skönt det! är rätt trött på sjukdomar, olyckor o elände nu...apropå olyckor..så dundrade jag i ena armbågen ordentligt igår så kunde fan knappt röra armen resten av den dagen...är vi Familjen Klant eller vad??????????? :/ dessutom så brände jag rygen i solen i lördags så fick blåsor på den efter ett par dagar o det kliar nåt fruktansvärt fortfarande...what to do??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0