Ge mig städhjälp tack!!

När man ligger hemma sjuk en dag så får man liksom möjligheten att spana in sitt hem lite extra...och jag lovar, det är ingen rolig syn..mitt hem håller på att förfalla....jag skulle liksom bara vilja lägga mig ner o skrika...ligger gör jag ju redan så bara skrikat kvar...haha nä inte skämta nu, det här är allvar...jag är ingen pedant men har ett otroligt kontrollbehov att ha städat runt omkring mig....det kryper i hela mig när jag ser nån dammtuss eller en pappershög eller disk som står....eller ännu värre, när hallen ser ut som ett stort slagfält...och det händer alltför ofta för det är där barnen bara släpper allt dem har på sig o i händerna när dem kommer hem....Åhhh jag måste försöka styra upp detta hem snart innan anticimex plingar på dörrn... ;P så illa är det väl inte, men ni hajjar va?? Ni som gillar att hålla ordning, NI förstår mig i alla fall väl?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch! Skit i det. Du flyttar ju snart :P

2011-08-31 @ 19:54:48
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Städhjälp

Bor du i Eskilstuna eller Västerås? Om du söker städhjälp så har CleaningServices.se professionell fönsterputsning och flyttstädning. Alla tjänster utförs med stor kompetens och noggrannhet till både både privatperson, företag och kommun!

2011-09-02 @ 15:45:18
URL: http://www.cleaningservices.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0