Drömmar

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH vilken skitmorgon!!!! August är på sitt absolut värsta humör...han packar jeans till gympan.. :/ det säger liite hur illa det är idag...suck!!!

Natten var jobbig...sovit jättoroligt....dumma drömmar....men en dröm gillade jag o det var när jag var ut o letade efter ett springspår i skogen så kom jag plötsligt hem till syrran o dem hade värsta sjötomten..med karibiskt vatten...det var alldeles ljusblått vatten o sanden var kritvit o vi kunde gå hur långt ut som helst utan att det blev djupt....skojar ni att det var härligt eller!!!??? :D



Skumt man kan drömma....jag drömde dessutom att jag hade tre trillingar som var i 1-års åldern o den ena satt på min arm o ramlade baklänges ner på backen...slog sig inte o jag liksom "Ja det är sånt som händer, ingen fara"....kanske betyder att jag inte ska va så rädd för faror, allt ordnar sig...??

Nej nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre...jobbet kallar....August har fått låna sina favvobyxor av Amana så gympan är räddad...så jag troooor lugnet har landat här nu...

Pöss o hej!!!





Kommentarer
Postat av: Susanne

Jaaa, suck, tänk om man hade en sådan tomt, hi hi! Kram syrran

2011-08-24 @ 07:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0