Beslutsångest

Vad vore inte skönare än att få ligga kvar i sängen o höra regnet smattra mot fönstret?? Det är vad jag önskar just nu denna onsdagsmorgon....men istället får man tvinga sig ur sängen o på med spackel o försöka göra nåt av håret o sen se glad ut...vad är väl en bal på slottet så säg... :P

Min stora fundering denna morgon är...Cykel eller promenad till jobbet??? Cyklar jag så kommer jag bli blöt om benen eftersom jag inte har några regnbyxor att ta på mig..men går jag så tar det ju sju svåra år att komma fram...o tungt med matlåda i handväskan för den väger bly idag...vårrullar... :P mums!!! Har fått diller på vårrullar...hahaha

Nä måste bestämma mig nu för ska jag promenera så lär jag starta NU....jag återkommer med hur jag gjorde..för det vill ni väl veta antar jag :P hahaha

Hejhej ha en härlig onsdag!!!



Kommentarer
Postat av: Lina

blöt?

2011-08-10 @ 07:45:32
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0