Att vara stark är inte tillräckligt, man måste vara tillräckligt stark

Var på shoppingtur efter jobbet...barnen börjar skolan nästa vecka och var mycket som behövdes inhandlas till dess...men nu har dem nog så de klarar sig ett tag...alla blev nöjda...så även jag...trots att jag fick komma i skymundan denna shoppingtur....Amanda fick ett par grymt snygga stövletter med lite högre klack...i MIN storlek..moahahaha ni vet va jag syftar på va!?!?!? :P

Nu har jag byggt på stärkande på mina naglar, är less på att de spricker hela tiden, o målat dem lite ljust rosa..ska lägga mig o gosa med mitt hjärtegull i soffan...han som sedan kl 8.20 i morse har ringt o bråkat med mig konstant på jobbet för att vid halv ett-tiden dyka upp på jobbet...sen var den friden definitivt slut...jo jag pratar om AUGUST...vete sjutton va han lagt till med för attityd de sista dagarna... :/

Nej mys var det!!

Hejhej!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Suck Snorungar ;) hahahaha och ändå älskar man dom så mycket

2011-08-11 @ 00:24:55
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0