Varning för ett gnälligt inlägg...

Så börjar den här dagen lida mot sitt slut...onsdagen som började så bra...och slutar lika bra måste jag säga...men däremellan har vi åkt bergodalbana...största fallet var nog när jag skulle möta August hos tandis men när jag väl kommer dit så syns han inte..jag cyklar vidare till fritids o hittar honom sittandes vid en dator..."jahaaa ska jag dit NU?!?!?!" daaaaaaaaah o jag som skickade ett mess till honom mitt på dan att han inte skulle glömma tiden o fick till svars "Slutta shata!" (Ja vi håller på att utreda honom för dyslexi om ni hakar upp er på stavningen...) "Men skynda dig nu, vi ska vara där om 4 minuter!!" låg jag i..."jag har tappat bort mina nycklar!" kontrar han...GAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! jag fick ta ungen på pakethållaren o stressa iväg till tandis (där fick han godkänt av tandläkaren :) ) o sen fick vi åka tillbaka till fritids (som då hunnit stängt) o hämta hem hans cykel så den inte skulle stå kvar över natten...jag fick bära/släpa den hem...väl hemma var jag på så jäkla dåligt humör så satte mig i soffan o sa till August "Vill du ha mat så får du fixa det själv jag vägrar from nu att göra nåt o tänker göra som ni..säga NEJ o ORKAR INTE till vad ni än ber om!" Han kände vibbarna o stängde in sig i sitt rum o kollade på film...o jag satt en stund o kände blodsockret åka längre o längre ner i benen o tänkte "gör jag ingen mat nu o äter snart så kommer jag bli ett monster"...så var bara att ställa sig o laga mat...fick sån energi så tog på mig utogå-kläderna (ja det vet ni ju redan) o var ut en timme i solen..jädrans härligt..sen hjälptes August o jag åt att diska o dammsuga...Amanda, hon höll sig långt hemifrån...haha

Fyy fan så man kan bli!! :/ Jag har känt mig jävligt PMS-ig de senaste dagarna...fast ännu värre...(om det nu går...) grejjen är ju den att jag äter hormoner o just nu skulle det vara min pms-period..men känner inte av några fysiska symptomer som ont i pattarna o så som jag alltid annars har..men däremot så är mitt humör 500 gånger värre än värst...och det är första månaden nu som jag äter dessa hormoner..och jag VET att "humörsvängningar" var den största biverkningen jag fick sist jag åt denna medicin...vill ju inte bli en elak morsa liksom...vill inte va en sån som tänder till på alla fyra så fort det är nåt...vill ha det där tålamodet o lugnet som jag beundrar så många andra för....suck suck suck

Fan..egentligen borde jag kanske radera hela det här inlägget....snygg marknadsföring...en förfallen tvåbarnsmorsa...hahahaha...förlåt för ett jäkligt gnälligt inlägg...ibland funderar jag på att sätta lösen på bloggen...(o inte ge ut lösen till nån..haha...) känner att jag har sååå mycket som jag skulle vilja få ur mig...terapiskriva...Aja ska tänka på saken ett tag till...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

man får gnälla HUR mycket man vill:)

2011-04-06 @ 21:36:13
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det ar inget vidare nar hormonerna far fnatt och jag kan tanka mig att det inte blir battre av att fa som svar "nej" eller "jag orkar inte"...



Det var ju bra anda att du tog dig ut pa en promenad i solen! Sokte pa "hormonal mood swings" och fann att Gympa och motion ska visst vara bra "botemedel". Det frigor visst betaendorfiner som gor dig pa battre humor. Vanta bara till du borjar pa Zumba - det gor en glad pa nolltid!



2011-04-07 @ 14:34:57
Postat av: Marlene

Hormoner...vad fan är det??????

Jag känner inte igen symptomen, har nog ALDRIG råkat ut för något dyl. Mitt humör är jämnt och stabilt så jag är nog en av dom personerna du beundrar...asg



Kramar

2011-04-08 @ 16:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0