Vabbning

August har ont i magen o Amanda är dunderförkyld...så jag är hemma från jobb o slit...eller slit är det ju hemma oxå.. ja jobb oxå...haha men ni hajjar va jag menar va??!?!  jag VABBAR!

Satt uppe hela kvällen igår o såg faktiskt klart en hel film för ovanlighetens skull..Taken...den var jättebra!! Usch så hemsk verkligheten ser ut där ute i vida världen...

Jag hoppas Gamla Byn kommer snart...jag har ringt dem ang diskmaskinen som fick kortslutning eller så i helgen...det rykte o luktade bränt om den...jag hoppas dem byter ut den nu..den är ju från 1600-talet typ...jag vill ha en ny!

Nä får väl ställa mig o handdiska lite nu...uuuhhhh inte har jag några gummihandskar heller...fuck! dem gick ju sönder i helgen o har inte hunnit köpa nya...nej då blir det inget diskande...jag vägrar ens ta i en disktrasa utan gummihandskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0