Inte mycket här inte...

Lämnade August en timme ihop med sin storasyster efter middagen och tog en rask promenad runt Tråbacken...blåste ute när jag började gå men sen vart det superskönt...kunde gått o gått o gått om det inte var för min elaka mage som började göra ont...när jag väl kom hem så gick det onda över...typiskt...hade ju kunnat traskat mera alltså...ja ja, får väl ta en ny runda i morgon kväll kanske....

I morgon får Amanda ställa sin väckarklocka o ta sig ur sängen själv, för jag tänker ta mig fan sova....är trött på grannar som stör nattetid och på sjuklingar som håller mig vaken...ge mig friska barn nu tack!!

Nej fan, nu fick mitt humör en plötslig vändning så lika bra att sluta skriva nu innan jag skriver nåt dumt som jag ångrar sen....ska kolla klart på Total Black Out o sen dansa ner i säng...

Hejsisvejsi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0