Underbara Tisdag!!

Sicken lång dag det har varit idag...jobbardagen går nog till historien att vara den längsta någonsin...haha...åkte o shoppade på lunchen lite balsam, tvättmedel, sköljmedel, kedjeolja, cykelkorg och smågodis..haha en salig blandning...efter jobbet så var jag o barnen på ICA och handlade...första gången jag tog bilen dit...försökte som vanligt att hitta en parkeringsplats så nära entrén som möjligt...och fick en nästan precis utanför...då jag upptäcker att man får gå förbi HELA parkeringen för att ta sig upp med vagnen...öhhh!!! Har ni tänkt på det ni som varit där??? Det är liksom staket för hela entrén på affären och enda öppning för de med vagnar är längst bort där pantningen är....måste ju va en helmiss av planerarna!?!?!?! Var ju urdumt att ställa bilen så nära entrén, nej nästa gång ställer jag mig vid pantentrén..då blir det nära! men ändå så långt bort.... :S

Köpte lite penséer och påskliljor och planterade ut på ballen...vårfint värre!! :D och sen tog jag o August cyklarna till Markusskolan för att testa lite instrument...var ju tvungen att premiärcykla med cykelkorgen...höhö...men såg liiite skumt ut med cykelkorg på killcykel :S hahahaha "nej då det ser inte larvigt ut alls!!" försökte August trösta mig...haha




Här försöker Kenneth lära August spela Broder Jakob..hade varit coolt om dem brände av den i Scar Symmetryanda :P dem försökte rocka till den dock..haha många skratt blev det...ja, nog mest från mig när August var alldeles röd o svettig...hahahaha




Nu nattsi!!

Pöss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0