Underbara söndag ger mig energi

OJ vilken bra dag jag har haft idag...har både varit lat och arbetat...första halvan gjorde jag absolut ingenting...låg i soffan o såg en film...har problem med mitt knä så vågade inte ge mig på någon skön promenad....vid 14-tiden var jag sååå totalt uttråkad o klättrade på väggarna och visste inte va jag skulle hitta på...då kom just August hem och vi tog cyklarna och gav oss ut på resan Destination okänd...blev bla till macken för att pumpa lite däck o sen runt om på stan och in på Elgiganten o kikade på tv-apparater...UJ jag såg då vilken jag ville ha :P dock så gillade mitt knä INTE cykelturen..varje gång knät åkte runt när jag trampade så knakade det i det och lät/kändes konstigt...som om det var löst på nåt vis... :S

Igår skulle ju jag byta däck på bilen...gav dock upp när jag märkte att första bulten satt benhårt fast..andra likaså..tredje oxå...o så fortsatte det...då kastade jag in sakerna i bilen o blev tvärarg..va fan jag byter ju ALLTID däck själv, tänker fan inte be någon göra det åt mig denna gång.. *envis är mitt mellannamn*...efter cykelturen ringde jag ansvarig för verkstaden som vi har här på gården och frågade om det var ledigt, yes det var det...där hittade jag lite hjälmedel för att jag skulle kunna få loss bultarna så efter någon timme så var fyra sommardäck på plats samt att jag hade en ren bil både in-och utvändigt..HÄRLIGT!! men som man brukar säga fast tvärtom..inget gott som inte har nåt ont med sig...jag fick som vanligt ryggskott....varje jävla vår o höst samma visa...haha men men, ska man vara "Fröken Kan Själv" så är det bara att bita ihop... :P

Nu disk, Sen dusch.....sista avsnittet av Sthlm-Båstad idag va?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken duktig kvinna du är Marie!! Imponerande ;)

2011-04-11 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0